Το e-ταιρικό σας supermarket

Καλώς Ήλθατε !      210 9483111    Εγγραφείτε  ή  Συνδεθείτε

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

  • Ο Λογαριασμός Μου

    • Ποια στοιχεία μπορώ να αλλάξω στον λογαριασμό μου στο site;

      Μπαίνοντας στο προφίλ σας μπορείτε να επεξεργαστείτε στοιχεία όπως τον κωδικό πρόσβασης, την διεύθυνση σας ή όποια άλλα στοιχεία έχουν μεταβληθεί.

    • Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Μπορώ να κάνω επανάκτηση;

      Φυσικά και μπορείτε να κάνετε επανάκτηση του κωδικού σας. Κατά την σύνδεση σας απλά επιλέξτε πεδίο ‘ξεχάσατε τον κωδικό σας΄ και θα σας σταλεί ένα αυτοματοποιημένο e-mail με τα βήματα επανάκτησης τους κωδικού σας.

    • Μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;

      Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ιστορικό των παραγγελιών σας μέσω της ενότητας ‘ιστορικό’.

    • Μπορώ να μην λαμβάνω πλέον προωθητικά mail από την εταιρεία σας;

      Αν δεν θέλετε πλέον να λαμβάνετε προωθητικά e-mail από την εταιρεία μπορείτε να κάνετε διαγραφή, μπαίνοντας στον λογαριασμός σας στην ενότητα ‘Αποστολή Newsletter’ κλικάροντας την επιλογή ‘όχι’

    • Έχασα το τιμολόγιο μπορεί να επανεκδοθεί;

      Βεβαίως. Για περισσότερες πληροφορίες τηλεφωνήστε μας στο 2109483111 ή στείλτε μας e-mail στην διεύθυνση info@homesupermarket-b2b.gr

  • Παραγγελίες & Παραδόσεις εντός Αττικής

    • Με ποιόν τρόπο μπορώ να κάνω την παραγγελία μου;

      Μπορείτε να κάνετε τις παραγγελίες σας :

      Μέσω e-shop: www.homesupermarket-b2b.gr

      Μέσω e-mail: www.homesupermarket-b2b.gr

      Τηλεφωνικά: 210-9483111

      Μέσω φαξ: 210-9484012

    • Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

      Για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί έως τις 12μμ. η αποστολή γίνεται την επόμενη εργάσιμη ( Δευτέρα-Παρασκευή).

      Παραγγελίες που λαμβάνονται μετά τις 12μ.μ παραδίδονται την μεθεπόμενη εργάσιμη ( Δευτέρα-Παρασκευή).

    • Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για κάθε παραγγελία;

      Παραγγελίες άνω των 40€ αποστέλλονται χωρίς επιβάρυνση. Ενώ για παραγγελίες κάτω των 40€ τα μεταφορικά ανέρχονται στα 5€+ ΦΠΑ.

    • Υπάρχει ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας;

      Δεν υπάρχει κάποια ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας, μπορείτε να κάνετε παραγγελίες από ένα μόνο τεμάχιο.

    • Μπορώ να προσθέσω κάποιο προϊόν αφού έχω κάνει την παραγγελία;

      Μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία η οποία αν πραγματοποιηθεί μέχρι τις 12 το μεσημέρι θα την παραλάβετε με την υπάρχουσα παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη (εκτός Σαββάτου)

    • Μπορώ να ορίσω την ημέρα και ώρα παράδοσης της παραγγελίας μου;

      Φυσικά! Σημειώστε στα σχόλια της παραγγελίας την επιθυμητή ημέρα και ώρα παράδοσης με ένα διάστημα τριών ωρών πχ 11:00-14:00 και αφήστε την υπόλοιπη διαδικασία σε εμάς.

    • Μπορώ να παραλάβω σε άλλη διεύθυνση από αυτή που έχω στον λογαριασμό μου;

      Ασφαλώς! Είτε ανοίγετε ένα νέο υποκατάστημα πριν την αποστολή της παραγγελίας σας, είτε το σημειώνετε στα σχόλια της παραγγελίας την διεύθυνση που επιθυμείτε.

  • Τρόποι Πληρωμής

    • Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

      Κατά την παράδοση με αντικαταβολή ή POS (κατόπιν συνεννόησης)

      Με πιστωτική κάρτα: Visa | Mastercard | Dinners | Paypal | Pos

      Με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:

      ΙΒΑΝ EUROBANK GR54 0260 1850 0001 1020 0490953

      ΙΒΑΝ EΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ GR83 0110 7240 0000 7240 0472 527

    • Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;

      Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι 100% ασφαλείς αφού προστατεύονται 100% βάσει του πρωτοκόλλου SSL (Secure Sockets Layer).

  • Παραγγελίες & Παραδόσεις εκτός Αττικής

    • Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας για παραδόσεις εκτός Αττικής;

      1) Δημιουργείτε την παραγγελία σας μέσα από το site www.homesupermarket-b2b.gr

      2) Αποστέλλετε την παραγγελία σας

      3) Καταθέτετε σε τραπεζικό λογαριασμό το τελικό κόστος της παραγγελίας σας, και μας αποστέλλετε το αποδεικτικό με mail στο info@homesupermarket-b2b.gr ή στο fax 210-9484012

      4) Προετοιμάζουμε την παραγγελίας σας, και την αποστέλλουμε στον συνεργαζόμενο μεταφορέα μας

      5) Οι μέρες παράδοσης εξαρτώνται από την περιοχή σας, (π.χ Θεσσαλονίκη & Κρήτη 2 εως 3 ημέρες, Στερεά Ελλάδα Μακεδονία, Πελοπόννησος 2 εως 5 ημέρες , Θράκη και Νησιά 3 εως 6 ημέρες)

      Εάν επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα , ή paypal ,επιλέγεται το αντίστοιχο πεδίο στους τρόπους πληρωμής, μεταφέρεστε στο αντίστοιχο περιβάλλον , και πραγματοποιείτε την πληρωμή σας.

    • Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες εκτός Αττικής;

      Το κόστος μεταφορικών για αποστολές εκτός Αττικής διαφοροποιείται ανάλογα με την εκάστοτε περιοχή. Κατά την παραγγελία σας, βάζοντας τον Τ.Κ, τα μεταφορικά έξοδα προστίθενται αυτόματα στις τιμές των προϊόντων όπου και προκύπτει το συνολικό κόστος της παραγγελίας.

      Εξαιρούνται οι απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το 2109483111.

    • Μπορώ να παραλάβω σε άλλη διεύθυνση από αυτή που έχω στον λογαριασμό μου;

      Ασφαλώς! Είτε ανοίγετε ένα νέο υποκατάστημα πριν την αποστολή της παραγγελίας σας, είτε το σημειώνετε στα σχόλια της παραγγελίας την διεύθυνση που επιθυμείτε.

    • Μπορώ να προσθέσω κάποιο προϊόν αφού έχω κάνει την παραγγελία;

      Μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία η οποία αν πραγματοποιηθεί μέχρι τις 12 το μεσημέρι θα την παραλάβετε με την υπάρχουσα παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη ( εκτός Σαββάτου)

  • Ακύρωση Παραγγελιών & Επιστροφή Προϊόντων

    • Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

      Μία παραγγελία ακυρώνεται μόνο όταν δεν έχει παραδοθεί ή δε βρίσκεται στη διαδικασία αποστολής. Έχετε δικαίωμα ακύρωσης άνευ επιβάρυνσης μέχρι 12 ώρες μετά την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας. Σε κάθε άλλη περίπτωση επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφοράς.

    • Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

      Ασφαλώς, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 10 ημερών, στην αρχική του συσκευασία, χωρίς να έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης του. Τηλεφωνήστε μας στο 210-9483111 και κατόπιν συνεννόησης θα περάσει ο οδηγός μας να παραλάβει την επιστροφή σας χωρίς καμία επιβάρυνση.

      *Εξαιρούνται οι παραγγελίες εκτός Αττικής